Kako efikasno promovisati kafić?


Poslovni prostor


Da bi kafić opstao potrebno je da se radi konstantna promocija koja ne mora biti skupa, ali treba da jasno ističe kvalitetnu uslugu i prijatan boravak u vašem lokalu.

Pored usmene promocije, pametno je koristiti vizuelna promotivna sredstva, ali i direktan marketing. Deluje komplikovano, ali za sve to ne trebaju velika sredstva, dovoljno je uložiti malo vremena i kafić će poslovati uspešno

Suncobrani za kafiće kao promotivan materijal

Jedan od najboljih načina za promociju poslovanje jeste da se odabere logo i prepoznatljiva boja i da se to iskoristi kao deo marketinga koji će vizuelno da istakne vaš biznis.

Suncobrani za kafiće su idealno mesto za postavljanje prepoznatljivih detalja i to najpre jer je reč o konstrukcijama koje su visoke, imaju široko platno i čine deo eksterijera pa su jasno uočljivi svim prolaznicima i ostaju u sećanju.

Novi modeli suncobrana za kafiće i ostale ugostiteljske delatnosti imaju drugačiju konstrukciju, čvršći su, a platno sastavljeno od materijala koje ne bledi na suncu i ne propada kada kisne. To znači da će vaš promotivni materijal uvek izgledati lepo i jasno istaknut, potpuno besplatno, a efikasnije nego da postoji mnogo agresivnija kampanja.

Flajeri i pamfleti koji promovišu vašu delatnost

Suncobrani za kafiće i drugi vizuelni efekti imaju odličan promotivni efekat, ali samo za posetioce lokala ili prolaznike. Ipak, da bi se za vaš biznis čulo trebalo bi raditi na suptilnom privlačenju gostiju.

Za početak je dovoljno da privučete ljude koji su u okruženju pa da vaše flajere podelite u zgradama, u prodavnicama i marketima, tamo gde dnevno dolazi veliki broj ljudi i gde će biti u prilici da se upoznaju sa biznisom.

Ponovo se u prvi plan stavlja logo i prepoznatljive boje baš kao na suncobranima za kafiće, ali se dodaju osnovne informacije o kafiću, promotivne cene i zanimljiva ponuda. Ne treba pretrpavati materijal, on treba da pruži ideju gde svratiti kada požele savršenu kafu, piće i prijatno okruženje za odmor.

Dobra usluga je najbolja reklama

Najbolji marketing je usmena pohvala zadovoljnih mušterija jer se direktnom iskustvu najviše veruje.

Ne morate imati najskuplji nameštaj, ekskluzivna pića, zastakljenu terasu…dovoljno je da je osoblje ljubazno i efikasno, da je ponuda raznovrsna, da postoji odmor napolju gde su dovoljni suncobrani za kafiće pa da svim gostima bude prijatno i odu zadovoljni.

Gosti su najveći kritičari i imaju pravo na to. U kafić ne svraćaju samo radi ispijanja pića već i zbog prijatne atmosfere i druženja. Organizacija unutar lokala treba da obezbedi privatnost i prijatan boravak, a napolju uživanje čak i kada su najveće temperature u pitanju.

Pošto se tende i nastrešnice ne mogu pomerati, suncobrani za kafiće su odličan način da se iskoristi spoljašnji prostor, a gosti zaštite od sunca, vetra i vrućine. Na ovaj način će bašta biti popunjena do zadnjeg mesta od prvih prolećnih dana pa do kasne jeseni. Gosti će stvoriti prijatne utiske i preneti ih drugim ljudima.

Svaki od ovih marketinških poteza ne zahteva veliko izdvajanje, nije agresivan i ne ometa redovno poslovanje. Svaki ugostiteljski objekat mora da ima suncobrane za kafiće, a atmosfera mora biti prijatna i ugostitelji ljubazni da bi kafić opstao u poslu. Tada se otvara prostor da i zadovoljne mušterije prenesu svoje iskustvo i pomognu da uspete u poslu. Tako posluju najuspešniji!






Srodni tekstovi:


VESTI DANAS: Šta se sve promenilo?

Kažu da postoji jedno staro novinarsko pravilo koje glasi: „nije vest kada pas ujede čoveka, n...

Detaljnije

OSNOVE O AUTO SIJALICAMA

Postoje 3 osnovne vrste sijalica za automobile: halogene sijalice, ksenon sijalice i led sijalice za...

Detaljnije

Poslovni prostor za uživanje i klijenata i zaposlenih

Na radnom mestu se provodi prilično dosta vremena, tako da dobar deo dana provodite sa kolegama u ka...

Detaljnije

Kako do idealno uređenog poslovnog prostora

U godinama iza nas sve više je počelo da se vodi računa o tome kako se uređuju i poslovni pro...

Detaljnije
Copyright © 2018 Svetlost. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS