Kako odabrati pravu veličinu tv-a za vašu sobu?


Saveti Saveti

Da li je veći televizo bolji? Ne, uvek! Da biste odredili koja TV dijagonala najviše odgovara vašoj spavaćoj ili dnevnoj sobi, vreme je da se bacite na merenje, metar u ruke i polazak. Vaš novi TV uređaj ne bi trebalo da bude preveliki i e bi trebalo da vam zauzme čitavu dnevnu sobu, ali ne treba da bude ni obrnuto. U velikim prostorijama, mala dijagonala ekrana deluje još manje.

Da biste odredili pravu veličinu ekrana, izmerite prvo rastojanje sa kojeg ćete gledati televizor. Američki stručnjaci su ustanovili da bi trebalo veličinu ekrana podeliti sa 2.13 cm (u Americi se koriste inč, pa se deli sa 0.84 inča) i dobijena cifra podrazumeva udaljenost sa koje je potrebno gedati televizor. Ako se  dobijeni rezultat ispoštuje, uživaćete u tzv. “bioskopskom zadovoljstvu” gledanju televizora.

Možete najpre veličinu ekrana deliti u inčima, pa je onda prebaciti u centimeter. Napominjemo da vrednost jednog inča iznosi 2.54  centimetra. Ako se budete pridržavali ovog amerikog principa, sigurni smo da nećete pogrešiti.

Za svaki nepredviđen kvar, neophodno je imati siguran TV servis!

Samsung, Vox, LG, Sony, koju god marku tv uređaja da imate, svaki siguran TV servis će vam priteći u pomoć kada iskoči nepredviđeni kvar. Brzo i efikasno otklanjanje kvara uz sigurnu uslugu danas je ono što svi korisnici traže. Takođe, poverenje je ključno za svako poslovanje, a kada je TV servis u pitanju, neophodno je biti siguran u uslugu koju vam pruža. Originalni delovi koji se ugrađuju prilikom popravke trebalo bi da budu zlatno pravilo svakog tv servisa, a svaki pouzdan servis će vam dati garanciju nakon popravke kvara.

Koliko ćete dugo čekati da vaš televizor ponovo bude kao nov ne zavisi samo od TV servisa, već i od kvara, al ii od nabavke potrebnih delova. Nekada možete čekati na popravku 2 do 3 dana, a nekada će biti potrebno dve nedelje da se problem reši ili možda čak i duže. Kada vas obaveste o dužini trajanja popravke, svaki proveren TV servis će vam reći i cenu, a dalje samo od vas zavisi da li želite da popravka kvara bude završena.

Kada dođete u TV servis, trebalo bi da popunite prijemni list u kojem navodite lične podatke, a i upisujete delove koje se doneli uz televizor, jer ovaj list će vam kasnije nakon popravke služiti kao garancija. Dijagnostika kvara se ne naplaćuje, barem ne bi trebalo i to po pravili svi provereni TV servisi ne rade. Ako se ustanovi da kvar ne može biti otklonjen, onda popravka televizora nema svrhu. Trebalo bi takođe napomenuti da određeni TV servisi pružaju mogućnost dogovora oko cena usluga za mala i srednja preduzeća.

Bez obzira da li dvoumite oko kupovine televizora najnovije generacije ili oko neke manje poznate marke, trebalo bi znati da svaki novi model ima određene prednosti, ali da se pojavi i neka mana. Takođe, treba dodati da svaki dobar TV servis zna koje su performanse TV uređaja, ali i zbog kojih mana se najčešće televizori kvare, pa ih oni brzo i lako prepoznaju, a zatim i otklone.




Srodni tekstovi:


Kako pravilno održavati aspirator?

Jedan od vrlo važnih kućnih uređaja jeste i aprirator.  Za većinu ljudi koji vole da spremaju h...

Detaljnije

Kako urediti stan po želji i napraviti pametnu investiciju?

Svi oni koji su se odlučili da preurede stan, kupe novi i da ga srede ili pak da osveže svoj životni...

Detaljnije

Kako ukrasni okov za nameštaj može promeniti enterijer vašeg doma?

Mnogo je načina na koje možete u potpunosti izmeniti izgled vašeg doma. Skoro da je dovoljno ...

Detaljnije

Bašta iz raja koju krasi savršena baštenska rasveta

Vaša bašta uz pravo osvetljenje može izgledati kao pravi raj na zemlji. Zamislite samo...

Detaljnije
Copyright © 2018 Svetlost. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS