Kako odabrati pravu veličinu tv-a za vašu sobu?


Saveti Saveti

Da li je veći televizo bolji? Ne, uvek! Da biste odredili koja TV dijagonala najviše odgovara vašoj spavaćoj ili dnevnoj sobi, vreme je da se bacite na merenje, metar u ruke i polazak. Vaš novi TV uređaj ne bi trebalo da bude preveliki i e bi trebalo da vam zauzme čitavu dnevnu sobu, ali ne treba da bude ni obrnuto. U velikim prostorijama, mala dijagonala ekrana deluje još manje.

Da biste odredili pravu veličinu ekrana, izmerite prvo rastojanje sa kojeg ćete gledati televizor. Američki stručnjaci su ustanovili da bi trebalo veličinu ekrana podeliti sa 2.13 cm (u Americi se koriste inč, pa se deli sa 0.84 inča) i dobijena cifra podrazumeva udaljenost sa koje je potrebno gedati televizor. Ako se  dobijeni rezultat ispoštuje, uživaćete u tzv. “bioskopskom zadovoljstvu” gledanju televizora.

Možete najpre veličinu ekrana deliti u inčima, pa je onda prebaciti u centimeter. Napominjemo da vrednost jednog inča iznosi 2.54  centimetra. Ako se budete pridržavali ovog amerikog principa, sigurni smo da nećete pogrešiti.

Za svaki nepredviđen kvar, neophodno je imati siguran TV servis!

Samsung, Vox, LG, Sony, koju god marku tv uređaja da imate, svaki siguran TV servis će vam priteći u pomoć kada iskoči nepredviđeni kvar. Brzo i efikasno otklanjanje kvara uz sigurnu uslugu danas je ono što svi korisnici traže. Takođe, poverenje je ključno za svako poslovanje, a kada je TV servis u pitanju, neophodno je biti siguran u uslugu koju vam pruža. Originalni delovi koji se ugrađuju prilikom popravke trebalo bi da budu zlatno pravilo svakog tv servisa, a svaki pouzdan servis će vam dati garanciju nakon popravke kvara.

Koliko ćete dugo čekati da vaš televizor ponovo bude kao nov ne zavisi samo od TV servisa, već i od kvara, al ii od nabavke potrebnih delova. Nekada možete čekati na popravku 2 do 3 dana, a nekada će biti potrebno dve nedelje da se problem reši ili možda čak i duže. Kada vas obaveste o dužini trajanja popravke, svaki proveren TV servis će vam reći i cenu, a dalje samo od vas zavisi da li želite da popravka kvara bude završena.

Kada dođete u TV servis, trebalo bi da popunite prijemni list u kojem navodite lične podatke, a i upisujete delove koje se doneli uz televizor, jer ovaj list će vam kasnije nakon popravke služiti kao garancija. Dijagnostika kvara se ne naplaćuje, barem ne bi trebalo i to po pravili svi provereni TV servisi ne rade. Ako se ustanovi da kvar ne može biti otklonjen, onda popravka televizora nema svrhu. Trebalo bi takođe napomenuti da određeni TV servisi pružaju mogućnost dogovora oko cena usluga za mala i srednja preduzeća.

Bez obzira da li dvoumite oko kupovine televizora najnovije generacije ili oko neke manje poznate marke, trebalo bi znati da svaki novi model ima određene prednosti, ali da se pojavi i neka mana. Takođe, treba dodati da svaki dobar TV servis zna koje su performanse TV uređaja, ali i zbog kojih mana se najčešće televizori kvare, pa ih oni brzo i lako prepoznaju, a zatim i otklone.




Srodni tekstovi:


Recept za sve zaposlene ljude - Dostava hrane je često najbolja opcija za zdrave obroke

Savremeni način života nametnuo nam je tempo sa kojim se nekada teško nosimo. Dok zavr&scaron...

Detaljnije

Kako do savršenog tena na moru?

Bliži nam se leto, a samim tim i dugo željeni odmor i more. Sunčeva svetlost, morska sol i sveži zra...

Detaljnije

Optimizacija građevinskih radova uz telehendere!

U današnjem svetu građevinarstva, efikasnost i brzina postaju ključni faktori za uspeh svakog...

Detaljnije

Zablude koje se javljaju prilikom kupovine pumpe za vodu

Kupovina pumpe za vodu ne zahteva ni neko vreme, ni velika ulaganja, ali traži poznavanje karakteris...

Detaljnije
Copyright © 2018 Svetlost. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS